Cocoakvarg med stekt banan, kokos och russin




Önskar jag kunde lägga mina blogginlägg i flera olika kategorier, men men, den passar väl allra bäst i frukost/mellanmåls-kategorin. Själv åt jag det som mini lunch tillsammans med lite annat, ska alldeles strax bege mig mot jobbet. Men ja denna lilla rätt passar ju lätt in i kategorin lördagsgott också, om man vill smaska på något hälsosamt men ljuvligt gott liksom!

Min nära vän som skriver bloggen Ibland.nu inspirerade mig till min egen variant:

Blanda kvarg/kesella med kakao och vaniljpulver
Rosta kokos och stek banan i en torr stekpanna (jag använde halva stekpannan åt kokos och andra halvan åt banan)
Varva chokladkesellan med den varma bananen, kokos och russin
Jag gjorde tre lager
MUMS!



Kommentarer
Tess

fy vad gott!

2012-02-25 @ 15:35:53
URL: http://theresiast.blogg.se/
Julia - Matblogg

Namnam :D! Bra glas och bra ställe at fota med eller hur ;)! <3

2012-02-25 @ 18:57:56
URL: http://ibland.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0