Little Italy



Mmm vattnas i munnen! 
När vi strosade runt i Little Italy under vår NY trip åt vi självklart på en Italiensk restaurang (fanns väl knappt något annat). Vi åt trerätters + förtugg på Grotta Azzurra Ristorante. Helt paff blev jag när förrätten kom in som var en pasta, vi körde nämligen på dagens tips. Så jag kan ju säga att jag blev sådär gosigt mätt.. Först åt vi bruschetta som förtugg, god pasta i tomatsås till förrätt, lasagne med aubergineplattor till huvudrätt och så delade vi på en tiramisu till efterrätt
 (vilket jag tyvärr inte är så förtjust i).



Kommentarer
Victoria

Sv: Yes, det var det!



Det där såg inte fel ut heller ;)

2012-03-03 @ 17:25:15
URL: http://frukostera.blogg.se/
Lillamy

De där maträtterna ser så läckra ut! Man blir hungrig bara att titta på bilderna! :D

2012-03-15 @ 12:31:14
URL: http://italienskarestauranger.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0