En liten smygtitt




Här får ni en liten titt på hur det ser ut i mitt rum just nu. Är ganska så klar. Ska bara köpa en duk så jag kan täcka ett knallrött litet bord (Rött och Lila = Falskt). Sen är jag nog nöjd. Vill ju inte lägga för mycket pengar på rummet eftersom jag inte vet hur länge jag kommer stanna här. Trivs jätte bra men har andra planer för sensommar/höst förmodligen. Ätit en ljuvlig grötfrukost (as usual) i min fina skål på min fina bricka, födelsedagspresenter från kära vänner <3 Någon dag när jag känner att allt är klart och det är fint väder har jag tänkt fota och lägga ut massor med bilder på hur jag bor (utifrån och in). Nu ska jag göra mig redo för att cykla till jobbet!


Kommentarer
felicia

Fint tycker jag ..puss och kram från mamma

2012-04-23 @ 17:38:47
URL: http://heywhatscooking.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0