Första frullen i Oslo



Har nyss avnjutit första frullen i mitt nya rum i Oslo. (Bor i en lägenhet med 4 andra, alla har eget rum med lås men delar på resten) Rummet är faktiskt alldeles lagom stort och sängen var riktigt skön, dock endast 90cm bred. ;) Har packat upp kläder i min garderob (som är stor!!), hygienartiklar i mitt skåp i badrummet som också är stort, har också jätte gott om plats i både kyl, frys och skafferi (egna hyllor). Tänke göra mig iordning och ge mig ut på lite ärenden. Måste köpa lite mejeri produkter, frukt, grönsaker osv! Kl 15-18 är det möte med mitt nya jobb och om jag fattat mitt schema rätt så börjar jag jobba redan imorgon! Ledig lördag, söndag denna veckan isåfall :) Efter mötet ska jag träffa Majsan!
Tjingeling!


Kommentarer
Maria

Spännande! Lycka till!

2012-04-03 @ 22:54:09
URL: http://kanelapple.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0