Middag hos Karin

 

 

En ledig dag med tråkigt väder! Sånt suger.. Var ute på en kort promenad och därefter kikade jag runt i olika mataffärer, jämförde och inspirerades ;). Har bestämt mig för att handla så mycket som möjligt på turk/Thai affärerna. Verkar billigast! Sen det övriga som inte finns där får handlas på Kiwi och Rema 1000. Skulle varit bra att få lite reklam på extrapris osv nu när man flyttat hemifrån men tror inte vi får någon reklam alls hit.. Hmm. Har även hämtat min cykel idag, yippi! Slipper tradiga trikken.. Och efter det for jag till Karin på Frogner veien. Där blev jag bjuden på middag, det var så himla gott!

 

Stekt lax med sallad och vitlöks-cremefraisch

I salladen hade karin:

Salladsblad, majs, tomat, gurka, avokado, fetaost, cashewnötter och örtsalt

 



Kommentarer
Sanna

Tänk att man kan ta vilken sallad som helst och slänga ner lite nötter och vips så har du uppgraderat den med hästlängder! Ser smarrigt ut :)

2012-04-11 @ 16:12:56
URL: http://engnuttasocker.blogg.se/
inspireme ❀

Älska lax! :) Min favvo är att köra den i ugn, mm! :)

2012-04-11 @ 19:17:06
URL: http://inspireme.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0