Tacobuffé på Ikea

 

 

Idag efter Maja hade slutat jobba (jag är ledig fredag/lördag) drog vi till Ikea! Det går nämligen gratis bussar dit från city och det tar ca 20-30 minuter med buss beroende på hur mycket trafik det är på vägarna. Jag fick handlat massor av fina och användbara grejer så nu känns mitt rum faktiskt ganska så mysigt. Har några smågrejer kvar att handla, som en duk och (rätt) glödlampa till min nya lampa. Imorgon kommer även en full resväska till mig, då får jag ännu mer mysgrejer och kläder! :D När vi var klara väntade vi in Ikeas Tacobuffé som de har varje fredagskväll. Den var väl helt okej.. Fanns inget extra liksom, bara det allra enklaste. Saknade tex mjuka tortillabröd, lök, avokado och fetaost som jag gärna har i. Men nu vet vi det, att det blir tacokvällar hemma istället för på Ikea!

(Lägg märke till att Maja hugger in på sin kanelsnurra innan käket, fysatan vad hungriga vi var!)

 



Kommentarer
Sanna

Jag var på deras julbuffé i julas men visste inte att de även kör tacos. Kul, jag som måste dit snart hur som helst!

2012-04-22 @ 18:43:58
URL: http://engnuttasocker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0