Glass och Rosé






Efter lunchen tog vi trikken till Majorstuen och strosade längs Bogstadveien. In och ut i olika butiker men endast två linnen på Gina Tricot inhandlades. Lika bra det ;)! Väl nere på Akerbrygge igen tog vi oss en varsin glass på ett ställe som jag länge spanat in. Parad-is, en nyöppnad glass-och kaffebarTjuvholmen. Vi tog varsin strut med tre kulor, jag valde créme brulé, kinderegg och caramel och mamma tog extra mörkchoklad, vitchoklad och körsbär. Mums så gott, men jag måste erkänna att efter man ätit Ben&Jerrys är det inte mycket som slår det! Efter glassen och latten vid vattnet kände vi oss lite frusna, då satt vi oss på ett mysigt ställe på Bryggetorget, Eataly, en Italiensk restaurang där jag absolut måste äta någon gång! För oss blev det endast varsitt glas rosé i solen.



Kommentarer
anna-lena

Allt detta gillar jag :)

2012-06-05 @ 23:23:24
URL: http://heywhatscooking.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0