Årets grillpremiär hemma i Halmstad








I fredags tog jag nattbussen hem till Halmstad, var framme 05.30 på lördagmorgon. Mamma hämtade upp mig och vi åkte hem till lägenheten. Så härligt att komma till sitt riktiga rum! Deckade på två röda och sen sov jag till 12 dagen därpå (fick ingen sömn på nattbussen eftersom den var fullproppad). Lördagen spenderades hemma hos pappa med Savannah, och Petrah och Victor förstås. :) Sedan for jag till Bulls för att käka middag med tjejerna. Men här kommer lite bilder från söndagens grillpremiär! MUMS så mkt gott Pappa och Petrah hade fixat. Farfar var också med!

Det serverades:

Hemmagjorda hamburgare med friskobröd
tomat, lök, ruccola, ost
mängder av olika såser och dressingar
coleslaw
ugnsbakad zucchini, paprika, sötpotatis, morot och lök
Chorizo och kabanoss med bröd, rostadlök, senap och ketchup

Hallon och lakritsglass



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0