Thank god it's friday!

 
I fredags slutade jag i "normal" tid, dvs 16.00 vilket medgav till en "normal" helg! Ledig från fredag kl 16 till måndag kl 9! Härligt. Hitills har jag njutit som fasen! Såhär såg min fredagsmiddag ut som jag intog tillsammans med Ann som jag bjudit över. Dock glömde jag fota eftersom jag var så hungrig och vi högg in så fort för det såg så jäkla frestande ut.. Därmed den halvtaskiga bilden..
 
Kycklingfärs-echilladas 2 portioner:
Fräs ca 200 gram kycklingfärs med tacokrydda, släng i 2 stora champinjoner, extra paprikapulver, tillsätt lite vatten och låt puttra in
Därefter blandar du i lite kesella så det blir krämigt (alt. cremefresh, turkiskyoghurt)
Lägg fyllningen avlångt på ett stort tortillabröd
Bre på tacosalsa och strö över riven ost
Grädda i ugn ca 5-8 min, 250 grader
 
Servera med tex mangosalsa, kesella, guacamole, tacosalsa!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0