Njutarsöndag

 
Nu är helgen snart slut,
men jag kan ju tala om att jag har njutit varenda dag och haft en kanon helg rakt igenom.
 
I fredags startade ledigheten med ett gympass, efter kom Ann och jag bjöd på mat och vi kollade på en bra film. Lördagen började med en springrunda och därefter lite shopping, parkhäng med jordgubbar, matlagning och en film med Sam. Idag, söndag: Brunch, promenad och till sist MIDDAG på Olivia Tjuvholmen.
 
Pizzan var absolut den godaste pizzan jag ätit. Är ingen pizzafantast och har endast ätit hämtpizza (längessedan och ytterst sällan) och hemmagjord pizza, men denna slog allt med hästlängder.
En tunn god botten toppad med mozarella, cremefresh, vitlök-och chilimarinerad scampi, salsccia och svamp. Aioli vid sidan om!
 
Imorgon öppnar jag vilket betyder att jag börjar vid 9.00.. Sedan resten 11-19 eller 20 hela veckan. Ledig en dag, på torsdag.. Ingen supervecka precis, menmen!
Ha de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0