Pure beauty

 
Har ni sett några så fina skapelser? Jag köpte dem i New York när vi var där i slutet på hösten 2011. Bedårande.. De var New Yorks City Marathon 2012 edition shoes. Alltså limited edition. Jag föll för dom.. Inte så konstigt. Trots detta har de stått gömda längst in i garderoben ända sedan jag köpte dom, som om jag skämdes över dom. Men förra veckan var det dags. Jag har sedan i tisdags varit ute på tre stycken 40 minuters rundor. Kärlek. Jag kallar det kärlek. Trots att jag fortfarande inte är återhämtad sen midsommar och att jag har magen full av kanelbullar, cheesedoodles och glass måste jag bege mig ut. Trots att regnet hänger i luften, det till och med duggar i denna skrivande stund. Hejdå mina vänner vi hörs om ett tag.
 


Kommentarer
Michael

Fina skor Felicia. Coolt med karta i sulan!

2012-06-28 @ 07:17:40
Maria

Gud så fina!! Skulle också vilja ha ett par sådana skor ;D

2012-07-10 @ 10:43:13
URL: http://kanelapple.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0