Brunch @ Karre

 
Bästa på länge!
 
Jag, Lisa och Karin träffades hos Karin idag och lagade brunch tillsammans.
 
Nybakta scones med smör, ost, blåbärsmarmelad och äggsmör
Fruktsallad på de bästa frukterna: Banan, kiwi, mango och jordgubbar
Vaniljkesella till det och svartvinbärsthe!
 
Det var sjukt gott och är fortfarande mätt nu 4 timmar efter att vi var färdigätna.. Haha.
Efter det jäste vi en stund i soffan och sen tog vi en promenix på Bygdöy.
Nu ska jag göra mig iordning för att möta upp ett gäng på Tjuvholmen för käk.. Måste bara hungra till! Blir dock inte mat förrän tidigast 8 så det borde jag göra!
 


Kommentarer
Sanna

Mums vilken härlig stund!
vad är äggsmör? Är det det gula på bilden?

2012-07-30 @ 13:40:45
URL: http://engnuttasocker.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0