Frukt och mörkchoklad



Efter att ha vinkat av mamma på stationen handlade jag med mig lite frukt och begav mig hemåt. Kände mig redan väldigt ensam.. Som tur var hade jag ett lager av mörkchoklad långt in och långt upp i garderoben som kunde göra mig sällskap. Efter att ha smakat av alla sorter är favoriten fortfarande Havssalt pekannöt, därefter kommer Apelsin och sedan kommer chokladen med Jordgubbsfyllning ganska så långt efter tyvärr. Efter ganska så många bitar av varje sort lämnade jag resten på ett fat i köket till mina roomies!
Saknar faktiskt mor min redan! Undrar om hon tror på det ;)



Kommentarer
anna-lena

Längtar du efter mig ? Är det sant ?? :D Jag tror på dig .:)

2012-06-04 @ 18:05:23
URL: http://heywhatscooking.blogg.se/
Sanna

Åh vad sugen jag blev! jag har inte testat jordgubben men det måste jag absolut göra (konstigt att bli taggad av ett sådant utlåtande men men... :)

2012-06-11 @ 13:51:04
URL: http://engnuttasocker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0