Två luncher

Hej!
Jag kommer tyvärr tvingas vara ganska inaktiv här den närmsta veckan. Detta beror på att jag flyttar till Oslo om drygt en vecka och har en del att fixa inför det. Inte nog med det så fyller jag år på torsdag och det betyder självklart kalas för både vänner och familj. Minst sagt jäktig vecka!

Två luncher:

Smarrig fransk omelett med fetaost, paprika, majs, ruccola och rödlök, toppas med oregano.

Laxbiff
från laxbutiken (har gjort liknande själv vilket är superenkelt) med sallad och romsås.







Kommentarer
karin

Gott det ser ut :) Jag är dock urkass på att göra omelett.. den går bara sönder. Har du något tips? :)

2012-03-24 @ 17:33:16
URL: http://raindance.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0