Snarlikt gårdagens

 

 

Dagens lunch bestod av samma kött som igår, Porchetta, men idag serverades det tillsammans med rosmarins bakad klyftpotatis, en sallad på bla gurka, tomat och krutonger och aioli. Riktigt fint!

 

Måndagen var alltså den enda dagen då jag behövde laga mat på hela denna veckan.. snacka om att spara pengar.. hehe. Eftersom jag äter ganska så sent och väldigt rejält (kl 16) så håller jag mig mätt till sent på kvällen men äter ändå någon form av kvällsmat, tex frukt, ägg, yoghurt. Som mellanmål på jobbet runt 12-1 äter jag ofta frukt som jag tagit med hemifrån eller apelsin som finns på jobbet eller rester från någon rätt som de alltid ställer fram om de blivit något över efter de lagat. Blir ju en del provsmakning, det är nice!

 



Kommentarer
Carro och Claras matblogg !

Åh ser riktigt smarrigt ut !:D

2012-05-05 @ 09:30:08
URL: http://ccfoodfunnies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0