Magnolia Bakery




Lite halvtaskigt inlägg såhär en måndag för oss som sparar de extremt goda sakerna till helgen ;)
Men måste bara berätta om Magnolia Bakery. Om man befinner sig i New York måste man absolut besöka ett Magnolia Bakery! De roliga var att de bakade i skyltfönstret. Deras morotskaka fick jag inte den läckraste bilden på men låt inte ögat lura, den var himmelsk, för god! Om det är möjligt. Andra gången provade jag deras banankaka, den var också suupergod! Dock är jag inte så förtjust i ischoklad och toppingen på banankakan smakade lite för mycket åt det hållet. Hade föredragit creamcheese eller någon annan chokladig topping. Men jag klippte ju hela (och det är inga små bitar man får) så den måste varit godkänd ändå! ;) Älskar de söta boxarna man får med en liten sked.
ETT SKÄL TILL VARFÖR JAG MÅSTE TILLBAKA TILL NEW YORK, EN LÄNGRE TID!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0