Födelsedagsfirande



Denna lediga lördagskväll spenderades med att fira en vän som nyss fyllt 20 år! Vi började hemma hos henne med en fördrink som var riktigt smarrig, sen fortsatte vi med middag på Harrys och efter det utgång på diverse ställen! Toppenkväll enligt mig men idag mår man som man förtjänar ;)
På Harrys valde jag fisk och skaldjurssoppa med saffransaioli och surdegsbröd.
Soppan och aiolin var verkligen supergod men ett stort minus var att man inte fick surdegsbröd utan vanlig baguette.. Jag som är förtjust i surdegsbröd blev förstås väldigt besviken. Men ja som sagt utöver det var det kanon! Vitt vin drack jag såklart till det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

heywhatscooking

Mat&Bakblogg

RSS 2.0